מהדקים את החגורה: מצגת מתוקנת

למצגת »

באופן כללי המצגת שואפת להיות קצרה ותמציתית, לא הרצאה של שיעור שלם אלא משהו שכל אחד יוכל להכניס בלו"ז הצפוף של הקורס שלו מבלי לפגוע בו יותר מדי. ניסיתי גם להימנע ככל האפשר משימוש במושגים כלכליים ובנתונים סטטיסטיים, שכן הם יכולים להיות מטעים מאוד אם המשמעות שלהם אינה מוסברת בצורה מפורטת, ומצד שני הם גוררים הרבה פירוט אם לא רוצים להטעות.

אני חושב שגרסה זו של המצגת אינה משיגה מטרות אלו. אשמח אם תכתבו לי מה לדעתכם ניתן להוציא ממנה, או אם ניתן לנסח דבר-מה באופן יותר תמציתי, או כל רעיון אחר שיעזור להפוך אותה לקצרה וקלה להבנה ללא צורך ברקע כלכלי.

יעד נוסף שניסיתי להשיג הוא אי-סקטוריאליות: מטרתה של המצגת, מבחינתי, היא להראות שהבעיה שממנה סובלות האוניברסיטאות וסגליהן, המורים בבתי-הספר, הרופאים, העובדים הסוציאלים וכו' היא אותה הבעיה, ושמה הוא מדיניות הצמצום התקציבי. לכן בסופה לא קראתי להגדלת תקציב האוניברסיטאות או מספר התקנים, אלא להגדלת התקציב החברתי בכללותו.

 

גיל פורת, סגל זוטר, הנדסה חשמלית, אונ' ת"א


נהנית מהפוסט? ניתן להביע זאת בעזרת השארת תגובה ויצירת המשך דיון, או הרשמה לפיד ה-RSS וקבלת כל הפוסטים ישידות לקורא ה-RSS שלך.

טרקבקים & פינגים


תגובות

בימים אלה מתחילים המורים מן החוץ לקבל מכתבי עדכון לגבי סמסטר ב. בשפה יפה אלה מתבקשים לדחות את תכניותיהם וללמד עד סוף יולי פחות או יותר, ללא פיצוי כספי כלשהו.
האם יש איזו התארגנות נגד הרעיון הזה? האם לא כדאי לגבש איזו מדיניות של תגובות של המורים מן החוץ בהן הם יסרבו לדחייה זו ללא פיצוי כספי הולם (למשל, תשלום שכר בחדשים מרץ-יולי)?

אשמח אם הנושא הזה יעלה כאן לדיון משמעותי. הזמן שלנו אינו של ראשי הפקולטות והאוניברסיטאות ומגיעה לנו תמורה עליו.

למי שרוצה להוריד את המצגת, ניתן להוריד אותה מכאן:
http://www.slideshare.net/talgalili/government2/download

השארת תגובה

(חובה)

(חובה)