חברות ההשמה המובילות בישראל

ההסתייעות בחברות השמה חשובה ביותר למחפשי עבודה, כמו גם למעסיקים. בעיקר חברות השמה עם תחומי התמחות ייחודיים. בתחום זה נפתחו עם השנים חברות רבות, אך לא כולן החזיקו מעמד לאורך זמן והתבססו בשוק. אלה חברות ההשמה הבולטות ביותר בארץ כיום:

דיאלוג

עם וותק של מעל לעשרים שנה בתחום, חברת דיאלוג בולטת בתחום ההשמה למשרות הייטק. זאת, עבור עובדים ומנהלים בכול הרמות. כמו כן, חברת ההשמה דיאלוג מספקת ייעוץ בנושאי משאבי אנוש ושכר. תחומי הייטק שבהם היא עוסקת, כוללים בין השאר תוכנה, אלגוריתמיקה, בדיקות תוכנה, תשתיות, מערכות מידע, חומרה, הנדסת מכונות, תעשייה וניהול. באתר החברה ניתן למצוא מידע על משרות פתוחות, מאמרים שימושיים שונים, מחשבון שכר, טבלאות שכר, ומגוון כלי עזר נוספים, הן למחפשי עבודה והן למגייסים.

תיגבור

חברת תגבור הוקמה ב-1978 וכיום היא בעלת 35 סניפים, במיקומים שונים בארץ. פעילות החברה מחולקת לארבעה אזורים גיאוגרפיים: צפון, מרכז, ירושלים ודרום. תיגבור היא חברה שנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. לפי אתר החברה, היא בעלת יכולת לגייס אלפי עובדים בכול יום נתון. כמו כן, החברה מציעה גם אבחונים פסיכולוגיים לעובדים והכשרות שונות לעובדים.

אורטל

חברת ההשמה אורטל שירותי כוח אדם הוקמה בשנת 1986. בהמשך, היא שינתה את שמה לאורטל משאבי אנוש.

על פי המידע באתר החברה, היא צברה לזכותה כבר עשרות אלפי השמות מוצלחות במגוון חברות, כולל מובילות מקומיות בתחומים כמו תקשורת, פיננסים ותעשייה. כמו כן, החברה מציינת באתר כי היא בעלת אות "חותם אמינות Premium" מטעם חברת דן&ברדסטריט וגם מוסמכת מכון התקנים הישראלי לפי תקן איכות ISO9001/2000.

ORS

חברת או.אר.אס (ORS) היא בין השמות הבולטים מזה שנים רבות בתחום ההשמה בארץ. ל-ORS מעל ל-38 שנות ניסיון כחברת השמה והיא פועלת ב-20 סניפים ברחבי הארץ. החברה מציעה שירותים רבים בתחום ההשמה, כולל גיוס והשמת עובדים, מיון ומרכזי הערכה וכן מיקור חוץ מלא, של תהליכי המיון והגיוס.

דנאל

דנאל משאבי אנוש היא אחת מחברות הבת של קבוצת דנאל, אשר פועלת משנת 1974. קבוצת דנאל עצמה, היא חברה  ציבורית אשר נסחרת בבורסה. דנאל משאבי אנוש מציעה קשת של שירותים, כולל גיוס והשמה במגוון תחומים מקצועיים. אחד התחומים שבהם היא מתמקדת במיוחד הוא השמת אנשים עם מוגבלויות, נושא שבו היא גם אחראית על פרויקט מיוחד של הביטוח הלאומי.

ל.מ. עולם של כוח אדם

ל.מ. עולם של כוח אדם, היא חברת השמה בולטת, אשר התחילה את דרכה בשנת 1987. כיום, החברה פועלת מתוך עשרים סניפים, שממוקמים ברחבי הארץ. על פי אתר החברה, היא בעלת הסמכות לתקנים ISO 9001 ו-SA8000 ויש לה מאות לקוחות עסקיים ממגוון תחומים.

מנפאואר

Manpower היא בין השמות הבולטים והוותיקים ביותר בעולם חברות ההשמה, בעולם ובארץ. זו היא חברה בינלאומית, אשר נוסדה בשנת 1948. פעילותה מתפרסת כיום על פני 78 מדינות ו-4,500 סניפים ויש לה סך הכול סדר גודל של 30,000 עובדים.

מעוף משאבי אנוש (מקבוצת מעוף)

מעוף משאבי אנוש מקבוצת מעוף נוסדה בשנת 1999 והיא פועלת כיום על פני 38 סניפים מקומיים. החברה מסייעת באיתור וגיוס עובדים, כולל גיוס עובדים זמניים ושירות של איוש תפקיד אצל לקוח, תוך העסקת העובד בידי חברת מעוף עצמה.

לסיכום

מומלץ לכל מחפש עבודה וגם למעסיקים, להכיר חברות השמה בולטות אלה ולהיעזר בהן. ניתן להכיר את החברות יותר מקרוב באמצעות אתריהן וכמובן, באמצעות פנייה ישירה אליהן והתנסות בשירותיהן.