האקדמיה היא אולי יותר בכיוון של עולם הרוח, התיאוריה וההגיגים המלומדים, אבל ניהול מוסדות כאלה, הוא עניין מעשי מאוד. הדבר מחייב ירידה לפרטי פרטים רבים וכמובן, ניהול ותיאום, בין פעילויות מנהלתיות רבות ומורכבות.

כיצד עושים זאת? תפנית היא התשובה!

המערכת שלמדה את האקדמיה

אז מה היא תפנית? ראשית, נציין כי מדובר על מערכת Enterprise Resource Planning (או ERP). זה הוא סוג מערכות וותיק, אשר נועד לניהול משאבים בארגונים גדולים. ארגונים מתחילים להשתמש במערכות אלה, לרוב בהתאמתן לצרכים המיוחדים של המגזר שלהם. תפנית מספקת מבחינה זו פתרון ייעודי למגזרים שונים, אשר מותאם עבורם מראש. כולל למגזר האקדמיה והמלכ"רים. זה הוא פתרון בסט אוף בריד בתחומו, אשר חוסך לכם זמן ומשאבים בהתאמה. בסיוע של תוכנה לגופי אקדמיה ומלכ"רים שתקל על ניהולם, תוכלו להבטיח ניהול יעיל ככל הניתן, בכמה שפחות השקעת משאבים מיותרים. כך שיש לנו כאן את תועלות ה-ERP, בשילוב תועלות ההתאמה המקצועית מראש לצרכי המגזר שלכם. תודות לכך, תוכלו להתחיל להשתמש במערכת, בצורה המהירה והיעילה ביותר. אם הייתם נדרשים לעשות התאמות כאלה לבד, כפי שארגונים רבים אכן עושים, הדבר היה גוזל לא מעט זמן וכסף. כך שמדובר ביתרונות משמעותיים שיש לתפנית להציע.

מה היא מציעה?

ספציפית עבור גופים אלה, תפנית מציעה בין השאר:

ניהול מחקרים:

תפנית מסייעת בניהול מחקרים אקדמיים. זאת, הן מההיבט הפיננסי והן מהיבט הלשכה למחקר אקדמי. התמיכה בניהול הפרויקט, היא עד רמת מעקב ובקרה אחר מדען ספציפי, ניהול חריגות שונות, ניהול בקרה תקציבית ואף אפשרות לחסימת תקציב, עקב חריגה בפרויקט. כמו כן, מבוצע דרך המערכת ניהול גביה מול מממן המחקר, על פי לוח תשלומים ותיעוד אבני דרך. עוד כלולות בפתרון, יכולות של ניהול וחישוב תוספות מחקר, כולל ממשק מובנה למערכת שכר, ניהול וסימון הוצאות שדווחו למממן ומנגנון העברת הוצאות בין פרויקטי מחקר. הכול תוך מעקב אחר רמת תנועה, כולל אפשרות להעברה חלקית של תנועה.

ניהול תרומות:

ניהול התורמים, רישום תקבולים, הפקת חשבוניות לתורם, חישובי ריבית והצמדה ועוד.

כל גוף אקדמאי צריך להכיר את תפנית!

ניהול נסיעות לחו”ל:

תפנית מסייעת גם בניהול ובחישוב מגוון ההוצאות, אשר כרוכות בנסיעות עובדים בארגון לחו”ל. זאת, תוך התחשבות במגוון מאפייני ומרכיבי הנסיעה: משך, מדינת יעד, דמי רישום לכנס, הוצאות לינה, אש”ל, רכב ועוד.

ניהול קבלת אורחים מחו”ל:

מתן מענה מסודר לניהול ביקורים של אורחים מחו”ל. כולל ניהול ההוצאות הנלוות לביקור, בהתאם לסוגי מימון שונים: מימון המרכז האקדמי (בדומה לנסיעת עובד לחו”ל) או מימון חיצוני. תפנית תסייע בין השאר ברישום האורח, בדיווח הוצאות לגבי לינה, אש”ל וכדומה.

למעשה, תפנית מציעה לכם עוד יכולות רבות. חלקן ספציפיות לאקדמיה כגון ניהול מעבדות. אחרות כלליות יותר, כגון

ניהול לוגיסטיקה, ניהול רכש וסחר, ניהול קשרי לקוחות (CRM), ניהול פיננסי וניהול ארכיון דיגיטלי. בשורה התחתונה, מתקבל באופן כזה פתרון שלם, כוללני ורחב, אשר מספק לכם את כל הדרוש במקום אחד. הריכוזיות הזו, היא כשלעצמה אלמנט מפשט ומייעל, באופן משמעותי מאוד. המערכת גם מאפשרת ביצוע התאמות נוספות, בהתאם לצרכיכם. זאת, ככל שיידרש בהמשך וגם לביצוע עצמי שלכם, בקלות רבה.

לסיכום

כמו שיודע כל בעל מקצוע מנוסה, עבודה עם הכלים המתאימים ביותר, עושה הבדל גדול. תפנית היא כלי עבודה שכזה, עבור מנהלי ארגונים גדולים. תפנית בגרסתה המותאמת לניהול גופים אקדמיים, היא כלי העבודה המקצועי עבורכם.

 

לפרטים נוספים, ראו באתר https://www.tafniterp.co.il